pondělí 26. března 2012

Rouge groseille

je název odstínu laku, který jsem vám představila v posledním new in postu a dneska bych se mu chtěla věnovat trošku víc nejen proto, že jste si beauty recenze přáli, ale hlavně proto, že si to opravdu zaslouží! :-)
do Yves Rocher dorazila kolekce líčení "colors! 2012" a protože jsem s jejich laky zatím žádnou zkušenost neměla, přišlo mi to jako vhodná příležitost k jejich vyzkoušení. odstín jsem vybírala dlouho a nakonec jsem skončila u červené klasiky v trošičku netradičním "šťavnatém" odstínu - červený rybíz!
první, co mě překvapilo, ale vzápětí nadchlo, je maličké balení - 3ml. ukázalo se jako velice praktické, protože nejen, že se vejde naprosto do každé kosmetické taštičky, takže je lak vhodný i na cesty, ale především předpokládám, že mi nestačí vyschnout, chachááá!
další věcí, která mě zarazila a tak trochu vyděsila, je jeho konzistence. lak v lahvičce teče tak, že jsem začala uvažovat, jestli má vůbec cenu si ho kupovat, protože něco tak řídkého snad nemůže krýt ani v 5 vrstvách. nakonec jsem si ale řekla, že 59,- není zas taková investice...


něco mě k laku neskutečně táhlo a tak jsem ho doma hned musela vyzkoušet. :-)
první dojem byl skvělý a každý další ještě lepší!!! lak se nádherně roztíral, stačily dva tahy a i patla jako jsem já, s každým nehtem jiným, si snad poprvé v životě dokázala opravdu pěkně nalakovat obě ruce! :-)
první vrstva:
druhá vrstva:
nádherný odstín, skvělá manipulace, perfektní krytí ve dvou vrstvách, rychlé schnutí a navíc neskutečná výdrž! bez podlaku a nadlaku a v plném nasazení (2x jsem myla nádobí... :-D) vydržel bez poskvrny pro mě neskutečné 4dny! a tím se pro mě dostal do čela mé lakové tabulky a předstihl tak oblíbence od essence, které jsou sice větší a levnější (ale ne zas o tolik!), ale nemají ani zdaleka takovou výdrž!
za mě naprostá spokojenost, jsem opravdu mile překvapená a určitě si brzy pořídím další odstín :-)
10/10
A co vy? Máte zkušenost s laky z Yves Rocher?

7 komentářů:

  1. Tak to je vážně mrňousek :-D taky jsem od nich nikdy lak neměla, ale kdyby se mi nějaký hodně líbil, tak by mi asi vadilo, že je tak malý :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip. Já o Yves Rocher lacích vůbec neměla tušení. Ale jestli to drží a vypadá takhle dobře, tak pro jeden musím hned zajít:-)
    Krásné ráno!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co vyhovuje mně, nemusí vyhovovat ostatním, ale myslím, že za zkoušku to rozhodně stojí! :-)

      Vymazat
  3. Pěkný odstín :). Já radši chytám laky v akci :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥