úterý 19. července 2016

inspirace: Dětský pokoj / Pinterest

Už je to tak. Tobík roste jako z vody a  my si čím dál tím víc začínáme uvědomovat, že brzy přijde čas, kdy bude potřebovat svůj vlastní prostor - dětský pokoj. Zatím se neumí zabavit sám a hrát si s čímkoliv vydrží jen chviličku, ale já pevně doufám, že se to za pár měsíců změní a budeme ho nutit vylézt z pokojíčku aspoň na oběd. A tak už mi to víří hlavou. Musí to být unikátní prostor, osobitý, originální, praktický, měl by v něm vzbuzovat pocit bezpečí, kreativitu, být útulný a funkční. 
Znáte Pinterest? Tahle webová stránka/aplikace je plná inspirace. Najdete mě tam jako mujfialovysvet. Ze zásady tam nechodím, protože se u všech těch neuvěřitelných, nápaditých věcí dokážu zaseknout na hodiny. Ale když hledám něco konkrétního, nějakou konkrétní věc, podobu, je tu celá fůra inspirace, kterou se můžu brodit do omrzení. Pokud vás zajímá, co mě inspiruje, jaký styl je mi blízký a jakým směrem bych se při realizaci dětského pokoje chtěla ubírat, podívejte se na mou nástěnku Dětský pokoj inspirace. Vím, co nechci a tuším, co chci! Pomalu ale jistě si utvářím nějakou konkrétnější představu.
Budu moc ráda, když mi napíšete, jestli vás tohle téma zajímá a zda mám s vámi tuhle naší cestu za dokonalým dětským pokojem sdílet, popř. připište i nějaké vaše tipy na zajímavé interiéry nebo dětský nábytek.

Mějte krásný den!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥