neděle 3. července 2016

my life: První dny prázdnin / Roztržená trampolína, boule na hlavě a vytržený zub

Máme veselo! Někdy se holt úplně nedaří, ale moje motto už snad všichni znáte ("Když nejde o život, jde o h...") ;) Od čtvrtka do soboty u nás byli ségry děti. S Tobískem si moc hezky hrají, i když jsou o dost starší. Spoustu času jsme strávili na trampolíně, která na konci dne pod Kamilem rupla. Ne, není to žádnej tlusťoch! No a asi vám ani nemusím říkat, jak vyděšená jsem byla, když zmizel do díry pod ní. Nejdřív jsem vůbec nechápala, co se stalo, seděla jsem zády k dění. Hrdina se tomu smál, ale žádná velká sranda to nebyla. Ještě že jsem v tu chvíli měla Tobíka u sebe!


Naštěstí se mu nic vážného nestalo, ale budeme už na trampolíny a jejich bezpečnost koukat trošku jinak. Tobík si navíc večer udělal bouli velkou jak golfový míček vzadu na hlavě. Místo večerky po deváté, jsme s dětmi koukali na Žofku Orangutanovou až do půl jedenácté, abysme měli jistotu, že bude v pořádku.
Druhý den ráno se Anička vzbudila s tím, že se jí strašně kýve zub. Odmítala snídat a dokonce pusu jen otevřít. Dlouho jsme řešili, co budeme dělat, představa trhání zubu mě dost děsila a Kamil, který dělal ze začátku hrdinu nakonec taky vycouval. Nezbylo než se postavit výzvě! Zub už naštěstí v dásni vůbec nedržel a padl do kapesníku, aniž bych se ho pomalu dotkla.

Na další fotky a videa se můžete podívat na instagramu.

Pak jsme se vydali na dobrodružnou výpravu, na jejímž konci nás čekalo koupání ve vířivce, zatímco se kolem nás přehnal letní déšť. Pohádka!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥