čtvrtek 21. března 2019

recenze: Linteo Baby / Česká kosmetika pro děti s BIO měsíčkem lékařským

Minule jsem vám představila produkty na úklid domácnosti a dnes bych vám ráda ukázala produkty z řady Linteo Baby. Tyto produkty s BIO měsíčkem lékařským jsou primárně určené pro miminka a malé děti. Nebudu vám však zastírat, že je ráda používám i já sama. Linteo je česká kosmetika, vyrábí se v České republice a právě oslavila 20 let na trhu.
Výrobky z řady Linteo Baby jsou vhodné i pro těhotné maminky a maminky po porodu, kdy používáním stejných produktů nejlépe docílíte souladu mezi vaší a miminkovskou pokožkou. Tato dětská kosmetika pomáhá přirozenou cestou vyživovat, hydratovat a regenerovat pokožku a tím zvyšuje její odolnost a obranyschopnost vůči vnějším vlivům.
Od chvíle, co jsem se stala maminkou jsem vyzkoušela už vše, co řada Linteo Baby nabízí. Začnu produkty, které využijete nejvíce s úplně malými miminky.
Vatové tyčinky Linteo Baby jsou super. Mají speciální, rozšířený tvar, aby se vám nemohlo stát, že miminku tyčinkou zajedete moc hluboko do ouška. Novorozeňátkům je dobré ouška po koupání vždy lehce vysušit. Pomůžou vám ale i s vytíráním nosíku a čištěním pupíčku. Od určité chvíle jsem je ale  přestala používat a přešli jsme na klasické. Jen si teď nevzpomenu, kdy to bylo. Řekla bych, že tak okolo půl roku věku miminka. Bohatě nám stačilo jedno maximálně dvě balení.
Jednorázové bryndáčky Linteo Baby jsou taky moc fajn hlavně na výlety. Uchycují se pomocí lepících proužků okolo krku. Dlouho jsem nosila vždycky jeden pohotovostní v batohu, kamkoliv jsme se hnuli, a párkrát se to dost vyplatilo. Mají tři ochranné vrstvy a jsou z takového hodně tuhého papíru, který jen tak něco nepropustí. Bohužel naše Stellinka bryndáky nikdy moc nemusela, takže zhruba od jednoho roku už je nepoužíváme. 
Přebalovací podložky Linteo Baby u nás rozhodně v prvních pár týdnech s miminkem měly své čestné místo na přebalovacím pultě, v kočárku, posteli, zkrátka všude, kde hrozila nějaká nehoda. Vlastně moc nevím, co k nim napsat. Rozhodně vám je pod miminka můžu doporučit, předejdete tak spoustě nepříjemných situací. Ve chvíli, kdy už miminko nečůrá a nekaká stokrát denně, se ale bez nich pohodlně obejdete. Horní vrstva je z netkané textilii, tekutina se do ní rovnoměrně vstřebává a podložka necuckovatí. Spodní vrstva je nepropustná.
Dětské vlhčené ubrousky najdete v řadě Linteo Baby hned v několika variantách. Troufám si tvrdit, že už jsme také vyzkoušeli všechny. Jsou fajn. Nikdy se po nich děti neosypaly nebo něco podobného, ale na můj vkus jsou trošku zbytečně moc vlhké. Zase se mi nestalo, že by vyschly. Pamatuju si, že mi to ale bylo u úplně malého miminka nepříjemné a i díky nim jsem se nakonec naučila vlhčené ubrousky na zadeček doma nepoužívat vůbec.
I přes to je doma stále máme. Nejradši mám velké uzavíratelné balení, které nám různě putuje po domácnosti. Jednou s ním utírám upatlanou pusu, pak zase ušmudlané ruce a sem tam nějakou nehodu.
Vlhčené ubrousky jsem ale vždycky nejvíce ocenila mimo domov. V autě, na hřišti, ve vlaku, kdekoliv. Rychle s nimi dětem umyjete pusu, ruce i zablácené boty. Vyřešíte s nimi opravdu téměř jakýkoliv problém, jsou podobně multifunkční jako třeba smeták. Bez legrace! 
Ochranný krém na citlivou pokožku v oblasti plenek s BIO měsíčkem lékařským bohužel Stelle moc nevyhovoval. Má hodně citlivou kůži a dalo mi hodně zabrat, než jsem přišla na tu správnou kombinaci péče, abychom jí definitivně zbavili opruzenin. Přitom tenhle krém obsahuje certifikovaný BIO měsíčkový extrakt, včelí vosk, mandlový olej a oxid zinečnatý, což zní super, takže se ho rozhodně nebojte vyzkoušet. 
Díky těhotenství jsem se konečně naučila se opravdu pravidelně mazat a mažu po každém koupání i děti. V zimě jim mažu obličeje, než vyrážíme ven, v létě je zas poctivě mažu opalovacím krémem. Snažím se na tuhle část péče opravdu dbát, protože mám pocit, že to má smysl. Vidím výsledky u sebe i u nich. Stella má teď navíc nějaké extra mazací období a několikrát za den ji přistihnu někde zašitou s otevřeným krémem a bílýma rukama, nohama. Máme tedy poměrně velkou spotřebu, takže za cokoliv na mazání jsem vždy moc vděčná. Co se tělových a pleťových krémů týče, nenarazila jsem moc na nic, co by nám vyloženě nevyhovovalo. Dětský pleťový krém Linteo Baby s meruňkovým a mandlovým olejem zklidňuje, vyživuje a chrání. Navíc díky silicím z bylinek uklidňuje a napomáhá lepšímu spánku. To bohužel potvrdit nemůžu, protože Stelle by k lepšímu spánku nepomohl asi ani odvar z makovic, ale krém je příjemný, hezky jemně voní a příjemně se roztírá. Nemastí a pokožku zanechává hebkou. Můžete ho použít i vy a sjednotit tak svou vůni s tou miminčí, což jim prý dělá dobře.
U mazání ještě zůstaneme. Moc mě baví oleje. Je to rychlé, příjemné a efektivní. Bohužel dost baví i děti, takže u mazání trošku trnu, na druhou stranu se jim s olejem pracuje lépe, než s krémem, lépe se roztírá a reaguje na malé dětské ručičky. Linteo Baby Olej po koupeli už máme potřetí. Kromě extraktu z měsíčku obsahuje ještě třeba mandlový olej a olej ze semínek z vinné révy a pupalky dvouleté. Pokožku vyživuje, posiluje, chrání a regeneruje.
Mimochodem moc se mi líbí ucelený design těchto produktů, roztomilé zvířecí motivy mají rády i děti.
Když bych si měla vybrat zvolila bych olej, ale jinak je Dětské tělové mléko Linteo Baby taky vcelku fajn. Jen jsme po chvilce všichni jako sněhuláci a dá mi trošku práci děti ulovit a pořádně jim ho na těle rozmazat. Složení je dost podobné - BIO měsíček, výživný mandlový olej, uklidňující bylinky. K tomu všemu velice příjemná konzistence. Pokud nejste na oleje, rozhodně tohle mléko zkuste!
Trošku jsem v naší koupelně bez oken bojovala se světelnými podmínkami, tak mi snad odpustíte. Už nám zbývají jen dva produkty. Na závěr tedy konečně dva z těch nejoblíbenějších, protože jsou zkrátka na koupání a koupání naše děti milují! Dětské mycí mléko a šampon Linteo Baby jsem dětem svěřila do sprchy. Otestovali ho s plnou parádou, nic z něj nezbylo. No úplně šťastná jsem nebyla, když jsem se vrátila, otevřela jsem sprchu a Tobias se Stellou nebyli pod pěnou pomalu ani vidět. Snažím se je vést k tomu, aby neplýtvali, ale tak stalo se. Vzhledem k tomu, že měli pěnu úplně všude a byli oba šťastní a spokojení, řekla bych, že tenhle produkt je naprosto v pořádku, jen s ním děti nenechávejte bez dozoru, protože hrozí bleskurychlé vyplácání. Možná by to chtělo promyslete nějaký fikanější dávkovač nebo uzávěr. Všechny tyhle produkty se jim otevírají nějak příliš lehce. Zaujalo mě, že obsahuje mycí složky z kokosového oleje, které jemně čistí a chrání pokožku před vysušením, a také přírodní oleje z mateřídoušky a levandule, díky kterým krásně jemně voní a které normální děti (ne naší Stellinku) zklidňují před spánkem.
A zbývá zmínit už jen Dětskou pěnu do koupele Linteo Baby, která je mi hrozně sympatická. Mám pěny do koupele ráda od malička. A naše děti pěnu úplně milují. Tentokrát už jsem si dala bacha a mají jí na příděl. Stačí opravdu troška a krásně se napění. Pěna je jemná, jemně čistí, zklidňuje a zvláčňuje pokožku. Je opravdu příjemná. Důležité je, že nevysušuje pokožku! Rozhodně jí nemáme naposled!
Už jste něco z řady Linteo Baby také vyzkoušeli?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥