čtvrtek 5. května 2011

aBRAkadaBRA :-)

H&M bra
V taštičce z H&M se skrývala tahle úžasná podprsenka. (jak některé z vás uhodly) No uznejte, je to nádherná barva! :-)

Dál mé kroky vedly do Tesca, kde jsem si potřebovala strašně nutně koupit got2be styling powder. :-)
Doma jsem ho hned vyzkoušela a ten efekt se mi moc líbí. Mám dost jemné vlasy, ale zároveň dlouhé a těžké - přesto bylo použití pudru dost znát. Vlasy načechral a zároveň zafixoval. (vlasy jsou tužší - jakoby zalakované nebo silně natužené - ale přitom není nic vidět) Večer jsem si chtěla umýt hlavu (jsem zvyklá si mýt hlavu obden), ale nemusela jsem, protože mi pudr vlasy tak nějak vylepšil, zmatnil a i ráno po probuzení vypadaly líp než jindy. Zatím jsem tedy nadmíru spokojená! Uvidím, co se bude dít při dalších použitích, ale zatím tento přípravek mohu jen doporučit!
Ve slevách jsem vyhrabala tenhle úžasný top s krajkou ve výstřihu. (už jsem ho kdysi dávno obdivovala na jednom z blogů - myslím, že u Mii)
F&F
Také jsem byla po týdnu ve škole, takže mi lektor hned při příchodu vrazil do ruky povinnou četbu a do pondělí mám přečíst asi 70stran - nebylo by to tak strašný, kdybych měla kdy! :-D
Sledujte FACEBOOK, kde se hlásím častěji. :-)

7 komentářů:

  1. top a podprda se mi moc líbí :)
    a můžu se zeptat kolik ten pudr stál, já pořád nestihla kouknout se na ceny :D ale i kdyby stál pětikilo tak si ho koupím =D

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji :-)
    jasně, necelých 150,-

    OdpovědětVymazat
  3. Mám tu samou podprsenku, ta barva je skvělá:-))
    A ten pudr si musím koupit, když ho všichni tak chválíte..

    OdpovědětVymazat
  4. Děkujem děkujem:-) A já děkuju za pochvalu blogu, ale buď jsem blázen já nebo on, protože nevidím, že mě followuješ:-))

    OdpovědětVymazat
  5. I love the H&M bra <3 xoxo
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. ja chci videt ten pudr v akci!!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥