úterý 3. května 2011

Téma: HOKEJ

zdroj: fuu.sk
Sledujete MS v ledním hokeji nebo to jde úplně mimo vás? 
Já ano! Neskutečně to prožívám (:-D) a snažím se si vše naplánovat tak, aby mi neunikla jediná minuta ze zápasů českého týmu. Teď, když je venku tak ošklivo, to není zas tak těžké (navíc se hraje většinou až večer). :-)

PS: Jak tak nad tím přemýšlím, slovo "hokej" mi právě přestalo dávat smysl! :-D

7 komentářů:

  1. Ségra ze mě šílí, protože to neustále komentuju, pískám a ječím :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. taky hokej sleduji..i když někdy z donucení, protože přítel mě nenechá přepnout:)..ale na naše se dívám s ním:) super blog..Follow
    A děkuji za pěkný komentář

    OdpovědětVymazat
  3. bohužel neuvidím zítřejší zápas, jsem v divadle...ale jinak MS sleduju a fandím ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. asi by mě měl zajímat, když tam hraje člen naší rodiny :D ale nesleduju ho.

    OdpovědětVymazat
  5. cool blog


    www.pinstripeprince.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Dřív jsem fandila "ostošest", teď to jde trochu mimo mě, i když vím, jak si vedeme, ale nesleduji...nějak si najdu vždycky něco lepšího na práci (třeba číst blogy) :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥