sobota 14. května 2011

My week

povinná četba
  Jsem lehce naštvaná, protože mi blogspot sežral vaše komentáře! :-( 
Dnes pár fotek z uplynulého týdne. :-)

There is something wrong with blogspot - some of your comments disappeared! :-(

Pondělí /Monday
Úterý /Thuesday
Středa /Wednesday
konečně jsem s Yves Rocher oslavila jejich 20. "narozeniny" :-)
Arnica 2v1 - krém na ruce a nehty, Séance - 1. rostlinná čistící gomáž 2. čistící maska, Lipgloss - couleurs nature 06 FRAISE a dáreček :-)
Čtvrtek /Thursday
tee - NY, skirt - Terranova, bag - puma, accessories - F&F
Pátek /Friday
Den rodin v ZŠ /Day of families at primary school
tee/dress - elle, top layer - NY, leggings - F&F, bag - puma
první divadelní zkouška v lese :-)
this year the first theatre class in the forest :-)

3 komentáře:

  1. taky mě docela štve, že jsem přišla o komentáře :/
    a hezké fotky =)

    OdpovědětVymazat
  2. ten lesk jsem měla, je skvělý.
    ..hezké fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Když vidím tu fotku s knížkou napsanou v angličtině, nějak mám chuť si taky jednu v ajině pořídit :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥