středa 18. května 2011

VIP Shopping

Předevčírem mi od InStylu přišla pozvánka na zítřejší VIP SHOPPING!
Těším se!!! :-)
Nepotkám se tam s někým z vás??? :-)

svačinka :-)
Nejčerstvější novinky na FB (snad se mi podaří poslat nějaké fotky přímo z akce ;-))
A děkuji za vaše hlasy na JSINEJ.CZ ! :-*

5 komentářů:

  1. Pekný blog, veľmi sa mi páči, idem si ho dať odoberať :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se tesim na reportaz z terenu! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. s těmi jahodami mi děláš chutě :)

    OdpovědětVymazat
  4. a ako bolo tie jahody vyzeraju vyborne ..

    a inak ak mas rada kozmetiku yves rocher tak ta pozyvam ku mne oslavit prve narodeniny mojho blogu :)
    http://diamondsfashionkatka.blogspot.com/2011/05/prve-vyrocie-diamonds-fashion-plno.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥