středa 25. května 2011

got2be styling powder

Strašně moc vám děkuji za milé komentáře a gratulace k přijetí na VŠ!!! :-*
Dnes konečně slíbené fotky...foceno mobilem a nejsem si jistá, jestli z toho pro vás něco vyplyne... :-( Asi holt budu muset natočit video. :-D Ale snažila jsem se! 

Já, moje kruhy pod očima a především 2dny nemyté vlasy - myslela jsem, že na tom uvidíte ten efekt nejlépe... (mobil ze mě udělal ještě větší zrůdičku, než jsem doopravdy byla :-D)

Vlasy jsem rozčesala...

got2be styling powder - 149,- :-)

...a okolo pěšinky jsem nasypala pudr! Trošku jsem nasypala i do dlaní a vmasírovala do vlasů :-) Tramtadadááá

Vlasy mají větší objem, nevypadají neumytě a u kořínků jsou ztuhlé - jako zlakované, takže se s nimi dá ještě vytvořit nějaký zajímavý účes. :-) Zapojte fantazii!

Já jsem využila objemu u kořínků a podtočila jsem si konečky. :-) 
Budu moc ráda za vaše komentáře k tomuhle článku!!!
Jestli to vůbec mělo smysl, jestli jsem vám pomohla, zda je vidět rozdíl, atd. :-)
Děkuji :-* 
  

10 komentářů:

  1. teda dost dobry!!!!!!!!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. ten pudr musím mít!! kolik stojí? ;)

    OdpovědětVymazat
  3. cože, ono to fakt funguje? :D Pěkně, běžim pro něj!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. zrovna dneska jsem si ten pudr taky koupila a mám dva dny nemyté vlasy a teda nic moc mi to neudělalo..:(

    OdpovědětVymazat
  5. já si ten pudr koupila, ale jsem zklamaná ... četla jsem jak je super, ale u mě teda výsledek nulový :(((

    OdpovědětVymazat
  6. Joll Burr: Tak to mě mrzí! Já mám strašně jemný vlasy, tak je to možná tím! Opravdu mi hrozně vyhovuje, nemůžu si stěžovat! :-)
    Samozřejmě že jde ve článku o mou zkušenost a netvrdím, že to bude na každého fungovat stejně, což asi bohužel ani nejde... :-(

    OdpovědětVymazat
  7. no ja si radsi vlasy umyju, meli jsme doma cosi podobnyho a zadnej efekt to nemelo:P

    OdpovědětVymazat
  8. Super, rozdíl je rozhodně vidět!

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥