pátek 6. května 2011

Lady Gaga = Máří Magdaléna!???


Tak nevím, jestli si trošku nezahrává s ohněm... 
Co myslíte?

Jinak mám velikou radost ze všech vašich komentářů a pokusím se tedy připravit článek o got2be pudru ;-)

9 komentářů:

  1. Gaga je úžasná. A vždycky bude. Skvělá písnička, skvělé video ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Další extravagantní klip od Gagy.. hold některé písničky se ji povedly některé ne ;)

    OdpovědětVymazat
  3. U nej sa to už ako zahravanie nepočita.. každy si už zvykol :D

    OdpovědětVymazat
  4. souhlas s Tamarou: na Gagu si už každý zvykl ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Podla mna je to priserne, ja som si nezvykla:(

    OdpovědětVymazat
  6. každý člověk, jiný názor na Gagu. Já jim moc nemusím, ikdyž ten videoklip nevypadá špatně. Jinak si ráda přečtu ten článek o pudru na vlasy, slyšela jsem, že je skoro zázračný..:)) tak chci vedět, jestli si ho teda koupit!

    OdpovědětVymazat
  7. zorvna tahle písnička od ní mi moc nevadí, dokonce se mi i líbí :) a ten klip ujde :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥