neděle 15. května 2011

Country strong

Včera jsem si konečně udělala na tenhle film čas. :-)
V několika časopisech jsem už dříve četla rozhovory s Gwyneth a vůbec články o filmu, kde ho neskutečně vychvalovali - teda vlastně především ji a její nejen herecký, ale hlavně pěvecký výkon. A musím říct, že vůbec nepřeháněli!!!

Tak od začátku - že je film o country zpěvačce mi nevadilo. Country sice běžně neposlouchám, ale nevadí mi. Během prvních pár minut jsem ale začala být lehce skeptická: "Že by country nakonec nebylo můj šálek čaje?"
Rozjezd byl opravdu dost vlažný, ale po prvních cca 15 minutách mě film chytil, připoutal k monitoru a nepustil! Je to příběh plný emocí, který vás doslova chytí za srdce! :-)


Nechci vám prozrazovat děj, protože pak by film ztratil svoje kouzlo. 

Takže jenom mé malé ohodnocení:
Obsazení: 10/10 (nejvíc jsem se bála, že v Leighton budu vidět pořád jen Blair - byla ale naprosto skvělá!)

Děj: 9/10 ( 9 jen kvůli slabšímu začátku... ale chápu, že se film musí nějak rozjet! potom jsem jim to ale sežrala i s navijákem :-D)

Hudba: 9/10 (jak už jsem psala country mi nevadí a většina písní byla dobrá, podmanivá...a Gwyneth je opravdu úžasná zpěvačka!!! :-))

Určitě stojí za to film vidět! Mně se postupně dostával pod kůži a neskutečně si se mnou pohrával - chvíli jsem se musela smát, chvíli se mi chtělo brečet... (ale přitom to nebylo přehnané!) A přesně takové filmy mám ráda! 
A co vy? Máte v plánu se na Country strong podívat?
Nebo už jste ho viděli?
Pokud ano, napiště mi do komentářů, jak se vám film líbil!

A kdyby vás zajímalo, jak film hodnotí další, koukněte se SEM !

5 komentářů:

  1. pro mě zůstane nejlepší country film Walk The Line o Johnnym Cashovi - Joaquin Phoenix a Reese Whiterspoon jsou okouzlující!

    OdpovědětVymazat
  2. Chystám se na něj po zkouškovém, jsem zvědavá ;)) A Walk The Line je super, jestli jsi ho neviděla, tak se určitě koukni ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem si četla nějaké recenze a fakt mě to dost láká. Musím si udělat čas a podívat se na něj :)

    OdpovědětVymazat
  4. lovely blog :)
    xoxo

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. A tak nalákalas mě, ne že ne, těším se na další recenze. Jsem dost neaktuální v tomto, nechám se ráda poučit. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥