pondělí 9. května 2011

ELLE Fashion Shopping Weekend

ELLE - květen 2011
Původně jsem vůbec neměla v plánu se této akce účastnit. Nemám ráda obchodní centra narvaná k prasknutí, davy, nedýchatelno... Dělá se mi pak špatně a na nákupy tím pádem nemám vůbec chuť!
Minulý týden mi však volala kamarádka, kterou jsem neviděla snad 3roky, že bude o víkendu v Praze a jestli se s ní můžu sejít. Na sobotu jsem už měla domluvenou práci, takže jsem jí navrhla neděli a ona nadšeně souhlasila a sama zvolila Palladium.
Naštěstí (k mé velké radosti) si většina lidí odbyla nakupování nejspíš už v sobotu, protože se žádné fronty, davy ani strkání nekonalo a sehnaly jsme pár pěkných kousků. Největší radost mám z botiček z H&M!

Po cestě jsem se vám mobilem snažila nafotit můj "outfit a hairstyle". :-D
tílko - mango, sukně - terranova, legíny - F&F, žabky - lacoste, taška - agata fashion
opět jsem zvolila tašku agata fashion, protože je prostorná a dá se nosit jako crossbody :-)
P.S.: Děkuji za vaše milé komentáře! Myslím na vás s článkem o pudru got2be a pokusím se ho tenhle týden stvořit. :-) A taky mě moc potěšily komentáře k novému klipu Lady Gagy - každý má jiný názor a to je fajn!!! :-)
Užívejte si sluníčko! ☼

3 komentáře:

  1. Taky jsem tam byla a v Sobotu. Ale byla jsem tam hned dopoledne kolem desíti a lidí tam bylo málo, ale když jsem kolem jedné odcházela tak už se to tam začínalo sbírat :D Na fotkách ti to moc sluší :-))

    OdpovědětVymazat
  2. No myslím, že v sobotu odpoledne to musela být docela síla :-/
    DĚKUJI!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já tam byla v sobotu a nějak odpoledne a lidí tam bylo strašně moc až mi bylo blbě,jinak pěkné žabky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥