pondělí 23. května 2011

VIP SHOPPING

Omlouvám se, že jsem vás navnadila a pak jsem vás nechala dlouho čekat. Z akce ve čtvrtek jsme se ale vrátili až kolem půlnoci. Druhý den jsem byla ve škole, slavila se ségrou její narozeniny, uklízela a měla zkoušku v divadle. No a víkend jsem strávila v práci.
Konečně jsem si teda našla čas dát sem pár fotek z VIP SHOPPINGU v Nákupní galerii Myslbek.
Přišli jsme v 19hod, kdy akce oficiálně začínala, vystáli jsme si frontu na víno, prošli pár obchodů, sledovali kadeřnickou show (bohužel jsem si zrovna natočila vlasy, takže mě nemohli ostříhat a na přítele strojek taky neměli :-)), nakupovali jsme, pochlubím se brzo, a zapomněli jsme fotit! :-D No reportéři z nás asi nebudou... Pak jsme to doháněli po cestě domů a ve vlaku při "večeři" :-/

PS: Taky jsem pro vás (mobilem :-D) nafotila zázračné účinky got2be pudru (právě před touhle akcí). Takže zítra. :-)
H&M
maxidress, shoes - H&M, bag - ???
DIY od tatínka :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥