pátek 6. května 2011

Dobré ráno

NOVÉ BeBe - s brusinkami
Že jste je ještě neochutnali?
Velká chyba, kterou je třeba co nejdříve napravit!!!
Krásný pátek všem! :-)

PS: Máte ještě někdo zájem (kromě SIENA.STYLE :-)) vidět pudr got2be v akci???

6 komentářů:

  1. I já ho chci vidět v akci, prosím prosím :)

    OdpovědětVymazat
  2. já už je ochutnala a jsou opravdu moc dobré ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. tieto su najlepsie aj podla mna!!a aj ja mam zaujem!

    OdpovědětVymazat
  4. Anoo ja ho chci taky videt...nedavno jsem zrovna premyslela, ze by me zajimalo, jestli to opravdu funguje :D

    Misa Vranova :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych to chtěla vidět! Protože ho mám taky a nevím, co dělám špatně, že na mě to až tak nefunguje :(

    OdpovědětVymazat
  6. ochutnala. Práve dnes ráno :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥