středa 24. října 2018

recenze: BABYCUP / mnohokrát oceněný kelímek pro malé ručičky

Někdy zjara jsem se rozhodla Stelle pořídit BABYCUP sadu malých kelímků určených pro malé dětské ručičky. Okolo jednoho roku se po nás totiž ve všem dost intenzivně opičila a vyžadovala i pití ze sklenic a hrnků, tak jako jsme to dělali my ostatní včetně Tobíka, ale asi vám nemusím vykládat, jak to s vždy dopadlo. Měla jsem dost věčně pobryndaného oblečení, mokré podlahy a hlavně slziček zklamání, že se to zase nepodařilo. O kelímkách jsem slyšela už dříve, Tobík si je dokonce prohlížel na jednom z minifestivalů, moc se mu líbily, jenže jsem nějak pořád nevěřila tomu, že by to mohl být nějaký velký rozdíl. Na druhou stranu BABYCUP už posbíral tolik ocenění, že mě nakonec přesvědčil. A dokonce  i letos dostal další významné ocenění - vítěz v kategorii Editor´s Choice v ocenění Made For Mums.
Celý nápad vznikl v hlavě jedné trojnásobné maminky, která tento produkt na trhu postrádala, protože nechtěla, aby její děti pily jen z kelímků s různými savičkami a pítky. Ty ji nevyhovovaly, protože byly jednak velké a neforemné, jednak dítě musí vynaložit hodně námahy na sání z těchto pítek, což má vliv na vývoj zubů, zdraví dutiny ústní a správné posazení čelistí a patra. Babycup je tedy také alternativa pro rodiče, kteří si nepřejí, aby jejich děti stále sály ze saviček a pítek. Babycup je netoxický, neobsahuje BPA ani ftaláty.
Ale teď přichází pro vás asi to nejdůležitější - naše zkušenost z kelímky Babycup. Překvapilo mě, jak droboučké jsou, opravdu jako pro panenky. V sadě jsou čtyři, za což jsem byla opravdu ráda, protože samozřejmě v tu chvíli nutně potřeboval svůj i Tobík. Oba byli z kelímků nadšení, ale tak nějak si s nimi chtěli spíš hrát. Prvních pár poprvé nebylo o nic lepší, než s klasickou sklenicí, ale už jsem se nemusela bát, že by Stelle sklenička upadla, rozbila se a pořezala jí nebo ještě hůř, že by prvními zoubky kus sklenice odkousla a spolkla. Zkoušela jsem před tím třeba i kelímky z Ikea, ale ty jsou prostě pro dětské ručičky obrovské, těžko se jí s nimi manipulovalo a vždycky nakonec obsah skončil na zemi. Ze začátku byla sice politá tak jako tak (ale minimálně) a kelímek jí opravdu krásně padl do ručiček. Po pár použitích už věděla, co s ním. Bylo teplé jaro, tak jsem jí kelímek s pitím dávala venku. Trvalo chvilku, než se naučila ho používat správně. Musím potvrdit, že se s ním naučila opravdu rychle a odpadlo nám tím jedno zbytečné trápení s taháním se o skleničky. Dokonce nás díky své velikosti mohly kelímky doprovázet i na cestách. A samozřejmě musím vyzdvihnout i ten fakt, že je s nimi prostě spousta zábavy!
Co na BABYCUP říkáte?

1 komentář:

Děkuji ♥